Ha láttátok az Assassin's Creed film bemutatóját, akkor gondolom feltűnt, hogy micsoda radikális változáson esett át az Animus a film kedvéért.
Habár látva a dolgokat egészen meggyőzött engem a gép ezen verziója, de feltételezem sokakban felmerült a kérdés, hogy miért is kellett ezt csinálni. A plátói kérdés válaszára nem kellett sokat várni! Michael Fassbender (aki enyhén rá van pörögve a filmre) elárulta nekünk a nagy titkot az Animus új dizájnjával kapcsolatban:
"Egyszerűen nem akartuk, hogy végig egy székben üldögéljek. Először is, már láthattuk ezt a Matrixban. És valljuk be, nem annyira hatásos, mikor a modern világban egy székbe kötve játszódik a történet. Szerettünk volna valamit, aminek köszönhetően a karakterem fizikálisabban beleszövődik a történetbe...
"Andy Nicholson, a produkciós dizájner és Justin álltak elő ezzel az egész érdekes ötlettel. Beszéltünk az Ubisofttal erről, elég valószínű, hogy ők is elgondolkoztak ennek az ötletnek az adaptálásán. De ami biztos, nem akartuk Cal-t (Callum Lynch) egy helyre kötni. Szerettünk volna valami interkatívabbat a karakter számára a modern jelenetekben.
Azt hiszem a fentieket jobb volt mielőbb tisztázni, még mielőtt végtelen haragra gerjednek a hardcore AC fanok. Egyértelmű volt, hogy a készítők szerettek volna valami újdonságot is beleszőni a már ismert történetekbe, és azt hiszem ezzel a lépéssel, már sikerült is egy meglepetést okozni. Elég valószínű, hogy lesz még több is, úgyhogy jobb, ha nyitva tartjuk a szemünket! Nagyon, de nagyon kíváncsi leszek a filmre, úgy érzem az év meglepetése lesz ez az alkotás.
Forrás: